BMW K 1600 GTL

Cena: 100 600 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
K 1600 GTL
Nazwa modelu
K 1600 GTL
Typ motocykla
turystyczny
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
1649
Moc [KM]
160
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
wał kardana
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h - 4,6 l/100 km, 120 km/h - 5,9 l/100 km

Gdy luksus pozbędzie się przede wszystkim zbędnego balastu, wchodzi on na zupełnie nowy poziom. Na samym czele ewolucji stoi zaś nowy K 1600 GTL – wysokiej klasy tourer, jak żaden dotąd. Z najbardziej kompaktowym i najwydajniejszym silnikiem z 6 ułożonymi rzędowo cylindrami, jaki kiedykolwiek został zamontowany w produkowanym seryjnie motocyklu.

Ergonomika K 1600 GTL stawia na długie podróże – a kierowcy i pasażerowi nie zostawia nic do życzenia w kwestiach wygody i komfortu. Wąska sylwetka w okolicach siedzenia kierującego oraz daleko w tył wysunięta kierownica zapewniają zrelaksowaną pozycję siedzącą – przez godziny i setki kilometrów. Pasażer korzysta z hojnej przestrzeni do siedzenia i wygodnego oparcia.

Oprócz tego, po raz pierwszy w motocyklu: inteligentne doświetlenie zakrętów (wyposażenie opcjonalne) – rewolucja, która idealnie pasuje to wizjonerskiego przodu K 1600 GTL i zapewnia najwyższy poziom aktywnego bezpieczeństwa.

GTL sprawia, że luksus staje się nieskrępowany. Niepowtarzalny napędy gwarantuje najlepsze właściwości jezdne. Od absolutnie bezpośredniego poczucia jazdy aż po nowatorskie przednie zawieszenie Duolever. Z tyłu paralever przenosi moc motocykla na asfalt. Dostępny opcjonalnie system elektronicznej regulacji zawieszenia ESA II (Electronic Suspension Adjustment) pozwala motocyklowi GTL na spokojne płynięcie w dal, którego gładkość można ustawić za naciśnięciem przycisku, zgodnie z sytuacją i preferencjami.

Każdy detal dopracowany tak, aby zapewniać jeszcze większą radość z jazdy. Motocykl dla tych, którzy chcą doświadczyć niezależności.
Oto K 1600 GTL.

Silnik 
Rodzaj Chłodzony olejem/cieczą 6-cylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory na cylinder
Średnica cylindra/skok tłoka 72mm / 67,5 mm
Pojemność 1,649 cm3
Moc znamionowa 118 kW przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 175 Nm przy 5,250 obr/min.
Stopień sprężania 12,2 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny, cyfrowa elektronika silnika (BMS-X)
Kontrola emisji spalin Regulowany 3-drożny katalizator, zgodny z normą dotyczącą spalin EU-3
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 4,6 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5,9 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 580 W
Akumulator Typ 12 V/19 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów 6-biegowa, zmieniana nożnie z śrubowymi kołami zębatymi
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Rama mostowa z aluminium, z zamontowanym silnikiem
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Duolever; Rozpórka centralna
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła BMW Motorrad Paralever
Skok zawieszenia przód/tył 125mm/135mm
Rozstaw kół 1680 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 108,4 mm
Kąt nachylenia główki ramy 62,2°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17"
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Hamulec dwutarczowy, Średnica 320 mm, 4 przewody hamulcowe
Hamulce, tył Hamulec jednotarczowy, Średnica 320 mm, dwa przewody hamulcowe w stalowym oplocie
ABS BMW Motorrad Integral ABS (częściowo zintegrowany)
Wymiary/masy 
Długość 2,489mm
Szerokość (z lusterkami) 1,000 mm
Wysokość (bez lusterek) 1,465 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 750/780 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1,720/1,770 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 348 kg
Masa sucha 2) 321 kg
Dopuszczalna masa całkowita 560 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 212 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 26,5 l
Rezerwa paliwa Około 4,0 l
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
2) Masa własna bez płynów eksloatacyjnych.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.