BMW S 1000 RR

Cena: 73 900 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
S 1000 RR
Nazwa modelu
S 1000 RR
Typ motocykla
sportowy
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
999
Moc [KM]
199
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
łańcuch
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h 5.7 l/100 km, 5.9 l/100 km

Witamy na Planecie Mocy.
Gdy w 2009 roku S 1000 RR po raz pierwszy ujrzał światło dzienne od razu zrewolucjonizował klasę supersport. Dziś, sześć lat później, podejmuje się tego samego wyzwania. S 1000 RR na rok modelowy 2015 został całkowicie zmieniony: Inżynierowie BMW Motorrad całkowicie przeprojektowali technologię, wygląd i wyposażenie motocykla. Rezultat: zupełnie nowy, supersportowy motocykl, zakorzeniony w oryginalnym RR.

Odświeżenie wyglądu to za mało.
RR to uosobienie motocykla sportowego, dotyczy to również wyglądu. Trzecia generacja od razu uwidacznia zwiększoną moc. Sylwetka jest ostra jak brzytwa i niezwykle wyraźna, a kontury i kształty idealnie zrównoważone. Każdy element wykończenia, od tyłu do przedniej części, został przeprojektowany. Również element z przednim reflektorem, gdzie symetria została bardziej podkreślona.

Zwiększona moc, zmniejszona waga.
Nowy S 1000 RR osiąga moc 199 KM (146 kW) - 6 KM więcej niż jego poprzednik. Jednak to nie tylko większa liczba koni mechanicznych czyni RR szybszym i zwinniejszym. Motocykl, ważąc teraz 204 kg z układem ABS i kontroli trakcji, jest mniej więcej 4 kilogramy lżejszy niż jego poprzednia wersja. Co więcej motocykl posiada zaprojektowany od nowa układ wydechowy bez przedniego tłumika oraz nowe ustawienie silnika dające większy moment obrotowy, poprawioną krzywą mocy oraz wiele innych ulepszeń.

Konsekwentnie odnowiony aż do najdrobniejszych detali.
Poza dużymi zmianami w wyglądzie i osiągach to głównie zmiany techniczne pozwalają uczynić S 1000 RR tak duży krok naprzód. Elektroniczne elementy zawieszenia DDC oraz DTC uzyskały nowe ustawienia, co tyczy się również całego zawieszenia. Motocyklista otrzymuje w ten sposób zdecydowane lepszą reakcję zawieszenia i znacznie poprawioną przyczepność. Optymalne wykorzystanie napędu możliwe jest dzięki takim funkcjom jak asystent zmiany biegów Shift Assistant Pro (zmiana biegów w górę i w dół bez użycia sprzęgła) oraz elektroniczna przepustnica e-gas dająca bardziej precyzyjne i bezpośrednie sterowanie. Motocyklista obsługuje te funkcje poprzez nowo zaprojektowaną tablicę przyrządów, która może zostać dostosowana do określonego typu użytkowania.

Ostatecznie: nowy S 1000 RR.
Aby S 1000 RR na rok modelowy 2015 był krokiem naprzód absolutnie każdy element został ponownie zweryfikowany. Wynikiem tego jest superbike, który po raz kolejny stanowi punkt odniesienia w swojej klasie - innymi słowy prawdziwy RR.

Silnik 
Rodzaj Chłodzony wodą/olejem, 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy
Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm x 49,7 mm
Pojemność 999 cm3
Moc znamionowa 146 kW (199 KM) at 13.500 rpm
Maks. moment obrotowy 113 Nm przy 10.500 obr/min.
Stopień sprężania 13.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny
Kontrola emisji spalin Dwa 3-drożne katalizatory o obiegu zamkniętym, kontrola emisji zgodna z normą EU-3, elektronicznie sterowane zawory interferencyjne i sterowany zawór akustyczny w układzie wydechowym
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 5.7 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.9 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super i premium, o liczbie oktanowej 95-98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98).
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 350 W
Akumulator 14 V / 10 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping
Skrzynia biegów 6-stopniowa o stałym zazębieniu ułożonym w jednej płaszczyźnie
Napęd Łańcuch 17/45
Kontrola trakcji ASC
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Rama mostkowa z odlewu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, O 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, płynna regulacja tłumienia kompresji i odbicia
Skok zawieszenia przód/tył 120 mm / 120 mm
Rozstaw kół 1.438 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 96.5 mm
Kąt nachylenia główki ramy 66.5°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17"
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, stałe zaciski cztertłoczkowe
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 220 mm, pływający zacisk jedno tłoczkowy
ABS BMW Motorrad Race ABS (częściowo zintegrowany), odłączalny, tryby jazdy
Wymiary/masy 
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 815 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1805 mm
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17,5 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l
Długość 2050 mm
Wysokość (bez lusterek) 1140 mm
Szerokość (z lusterkami) 826 mm
Masa sucha 175,5 kg
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 204 kg
Dopuszczalna masa całkowita 407 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 203 kg
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.