BMW R 1200 RT

Cena: 73 500 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
R 1200 RT
Nazwa modelu
R 1200 RT
Typ motocykla
turystyczny
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
1170
Moc [KM]
125
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
wał kardana
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h - 3.9 l/100 km , 120 km/h - 5.3 l/100 km

Niekończąca się radość z jazdy.

Zwiększona wygoda dla jeszcze większych emocji. Motocykl, który zdefiniował segment klasycznych motocykli turystycznych osiągnął właśnie nowy etap rozwoju: nowy BMW R 1200 RT. Ze swoim lekkim prowadzeniem R 1200 RT umożliwia cieszenie się tym co jest najważniejsze: dalekim podróżowaniem podziwiając krajobrazy. Niezależnie czy sam, czy z pasażerem: nowy R 1200 RT to wygodna, relaksująca jazda w każdej trasie.

Lepsze osiągi. Lepsza kontrola.

Nowy RT posiada nowy, chłodzony powietrzem i wodą silnik BMW w układzie bokser o jeszcze większym momencie obrotowym i potężnych 125 KM mocy. Dzięki sterowanemu elektronicznie zawieszeniu ASC motocykl bardzo łatwo kontrolować, dzięki czemu zachowuje stabilność na każdej drodze. Standardowe tryby "Rain" oraz "Road" mogą zostać aktywowane za pomocą przycisku, na życzenie idealnie dostosowując motocykl do warunków pogodowych i nawierzchni na drodze. Komputer pokładowy PRO i sprawdzone podgrzewane manetki dopełniają podstawowe wyposażenie.

Więcej opcjonalnych dodatków. Większa wygoda.

Wyposażenie dodatkowe nowego RT umożliwia jeszcze łatwiejsze prowadzenie motocykla, jednocześnie oferując ten sam poziom komfortu. Na przykład elektroniczne zawieszenie BMW Dynamic ESA reaguje w ciągu ułamków sekund na zmianę nawierzchni. Shift Assistant Pro pozwala motocykliście na zmianę biegów w górę i w dół bez korzystania ze sprzęgła czy zamknięcia przepustnicy. Kolejna dostępna opcja, tryb Dynamic, gwarantuje maksymalną radość z jazdy dynamicznym motocyklistom o zacięciu sportowym. Jako opcja dostępny jest również układ centralnego zamka, który dodatkowo umożliwia zamknięcie obu kufrów za pomocą pilota. Do tego dochodzi jeszcze tempomat i wiele więcej.

Lepszy design. Lepsze wrażenia.

Najlepszy motocykl kasy trouring o przekonującym wyglądzie komunikuje lekkość i zwinność. R 1200 RT dostępny jest z nowymi, eleganckimi lakierami Quartz blue metallic, Ebony metallic oraz Callisto grey metallic matt.

Nowy R 1200 RT - więcej wrażeń na kilometr.

 

BMW R 1200 RT

Silnik 
Rodzaj  Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm/73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopień sprężania 12.5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej / cyfrowy sterownik silnika: BMS-X z systemem gazu elektronicznego (e-gas)
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 3
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 3.9 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.3 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa 95 (LO)
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 540 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/16 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło mokre
Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przód/tył 120 mm/136 mm
Rozstaw kół 1485 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 116 mm
Kąt nachylenia główki ramy 63,6°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17"
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 180/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS Półzintegrowany system hamulcowy z ABS, montowany standardowo
Wymiary/masy 
Długość 2222 mm
Szerokość (z lusterkami) 982.8 mm (z kuframi: 984.5 mm)
Wysokość (bez lusterek) 1415.6 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 805 / 825 mm (siedzenie wysokie*: 830 / 850 mm; siedzenie niskie*: 760 / 780 mm) *WD
Długość łuku krokowego na pusto 1.810 / 1.850 mm (siedzenie wysokie*: 1875 / 1915 mm; siedzenie niskie*: 1.740 / 1.780 mm) *WD
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 274 kg
Dopuszczalna masa całkowita 495 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 221 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 25.0 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
*) WD - Wyposażenie dodatkowe.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.